Saturday, March 31, 2012

The Writing On The Roof, Chapter III


Port Tea,

O' quest back... our ate a sly orb! It a no top even or teen in sin enter I. (Very the hot I've bee' o' compliment us enter or guest repay, most o' red nigh lust. He cost o' meet pace an' meal! No o' men I ready aid tee or net cess I'm o'.) I, on complete ion, he sine cent 'cause 'ove a barI, as he, o' ear morn' meet an' 'ad tout mate. For I'd men low, I go mess say "Our or o' I go sty a top." Tent 'as us, in he do lack a hit, in I elect, lack an in. Or mall men us 'ave I. Forth age men! Heck to real or as moved o' th' cum, an' 'at I elected he hit 'er tit 'til char meth or ice. I did vet I'm a cause as rush o' me. Add it all, th' cop I'd no two, o' I'd no eve' pro-cop league aft 'aving o' rat in. Or to fall on let ore pan, an' I'll 'ave at he self. I gustedfinite is, I'm on side riot or us. No tall th' tan o' riot.

-Sanna O'Nato

No comments:

Post a Comment